A A
RSS

Revista presei

Tue, Jun 14, 2011

Revista presei

Mediul privat din turism viseaza la “marea unire” din domeniu. Cand va deveni acest vis realitate?, intreaba DailyBusiness. Unirea celor 4-5 patronate mari din turismul romanesc intr-o singura “voce” este, de ani de zile, marele vis al turismului romanesc. Pana acum, insa, aceasta unire nu a fost realizata. Miza? Un partener de dialog puternic in fata guvernului.

“Lipsa unei unificari a patronatelor este cel mai mare viciu din turismul romanesc. E usor sa dam vina pe Guvern, dar trebuie sa recunoastem ca mediul privat nu este unit. Trebuie sa facem front comun pentru ca lupta cu birocratia nu este usoara”, spune Corina Martin, presedinta ANAT.

Cea mai recenta discutie despre unirea patronatelor din turism a avut loc in momentul prezentarii obiectivelor Federatiei Industriei Hoteliere din Romania (FIHR), patronat revigorat de Radu Enache, proprietarul Continental Hotels, dupa o lunga perioada in care activitatea a fost “congelata”, dupa cum spune chiar acesta.

Investitie de 25 mil. euro intr-un aqua-park acoperit la Gura Humorului. Primul aqua-park din tara care va fi acoperit in totalitate umeaza sa fie construit la Gura Humorului, in Complexul turistic “Arinis”, in urma unei investitii finlandeze si poloneze, in valoare de aproximativ 25 de milioane de euro, potrivit Mediafax, citat de Wall-Street.

Primarul orasului Gura Humorului, Marius Ursaciuc a declarat ca a incheiat cu orasul polonez Puck, statiune turistica la Marea Baltica, un contract de colaborare si schimb de experienta, unul dintre obiectivele de colaborare fiind constructia unui aqua-park similar celui care functioneaza in orasul polonez.

El a aratat ca investitia in acest aqua-park este de aproximativ 25 de milioane de euro, va fi facuta de investitori finlandezi si polonezi, iar o delegatie din Polonia urmeaza sa vina saptamana viitoare in Gura Humorului in vederea infiintarii firmei care va construi acest parc acvatic de agrement, dar si pentru semnarea parteneriatului cu autoritatile locale.

100.000 de euro pentru planul de promovare a Bucurestiului ca destinatie turistica. MDRT a semnat, la inceputul lunii, cu consortiul Detente Consultants SAS/Detente Consultants contractul pentru realizarea planului de marketing strategic si operational pentru Bucuresti in domeniul turismului, in valoare de circa 100.000 euro, a anuntat Ministerul Turismului, citat de Money.ro.

“MDRT va pune la dispozitia consortiului Masterplanul national pemtru turism 2007-2026, rezultatele cercetarilor si rapoartelor efectuate pentru realizarea brandului national de turism si alte informatii necesare fundamentarii planului de marketing. El va lua in considerare liniile strategice mentionate in masterplanul de turism si va stabili obiectivele, strategiile si tacticile de marketing de urmat in diferite piete-sursa, in vederea cresterii in mod substantial a numarului de sosiri de turisti in Capitala”, potrivit reprezentantilor Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT).

Tags: , ,

Leave a Reply

Arhiva