A A
RSS

Cum sa va personalizati contul de Twitter

Tue, Jun 14, 2011

Bune de stiut

Dupa ce ati facut contul de Twitter, urmatorul pas este sa-l updatati cu informatii relevante despre agentie. Spre deosebire de Facebook, care va permite o libertate mai mare, Twitter este zgarcit cu numarul de caractere pe care il puteti folosi: 160 de caractere pentru “bio” si 140 de caractere pentru statusuri.

La “bio” se poate trece descrierea agentiei sau sloganul ei. Recomandarea specialistilor este sa folositi cat mai mult din cele 160 de caractere deoarece bio-ul apare in cautari in motoarele de cautare.twitter

Un alt sfat este sa va personalizati backgroundul contului cu sigla agentiei sau cu elementele grafice specifice. Astfel este mult mai usor de retinut de utilizatori.

Ce scriem pe Twitter?
Pe Twitter putem pune linkuri spre ofertele de turism din site/ul dvs, spre stiri din turism pe care le considerati relevante, interviuri sau poze cu destinatii de vacanta. Pentru a va apropia de followers agentiei puteti pune si saluturi, intrebari sau informatii care nu au o legatura directa cu serviciile oferite.

Tot pe Twitter mai putem pune legaturi spre blogul agentiei (daca exista), spre Facebook, LinkedIn sau alte retele.

Cat de des scriem pe Twitter?
Una dintre cele mai mari greseli pe care le puteti face pe Twitter (ca si pe alte retele de socializare) este sa puneti multe linkuri intr-o durata mica de timp. Cel mai bine este sa va fixati o ora sau mai multe (depinde cat de active doriti sa fiti) in care sa updatati zilnic.

Tags: , ,

Leave a Reply

Arhiva