A A
RSS

Cum sa-ti imbunatatesti oferta de turism

Tue, May 17, 2011

Bune de stiut

Vanzarea unui pachet de turism este influentata de multe ori si de modul in care oferta este prezentata potentialului client. Atunci cand aveti un titlu atragator si o descriere bine pusa la punct, sansele ca el sa puna mana pe telefon sau sa va trimita un email cresc. In continuare gasiti cateva sfaturi despre cum puteti sa va imbunatatiti prezentarea ofertelor.

Titlul este primul lucru pe care utilizatorul il vede, asa ca el nu trebuie neglijat. Spatiul destinat pentru titlu este limitat, de aceea folositi-l la maxim. In primul rand, puteti renunta la cuvantul “oferta” din titlu. Fiind listata pe Turism-360.ro, in sectiuni ale siteului care deja contin cuvantul “oferta”, repetarea acestuia nu mai este necesara. Concentrati-va pe destinatie (localitate, hotel), pret si durata sejurului. Atunci cand pretul este unul promotional nu va sfiiti sa scrieti in titlu acest lucru. Exemplu: Reducere 30% pentru 7 zile in Paris!

O alta sugestie este sa completati toate campurile din admin: numele agentiei, numele unitatii de cazare, masa, etc. Aceste campuri il ajuta pe client sa obtina principalele informatii inainte de a citi textul ofertei. Atentie la data de expirare a ofertei. Introduceti o data cuprinsa in anul 2011. O oferta care expira in 2015 nu este fezabila, pana atunci se pot schimba preturile, serviciile oferite s.a.m.d.

Descrierea ofertei trebuie sa contina pe scurt cateva lucruri despre:
- Localitate, in ce parte a tarii se afla, care este specificul ei, unul sau doua obiective turistice foarte importante.
- Hotel. Distanta fata de plaja sau de partia de scki este un lucru important pentru turist, de aceea nu uitati sa specificati acest lucru. Daca hotelul nu permite fumatul, la fel, ar trebui specificat. Mai merg enumerate cateva dintre facilitatile oferite, culinare, agrement, sport.
- Pret. De cele mai multe ori, pretul este aspectul care face turistul sa se decida asupra ofertei. Scrieti ce anume este inclus in pretul afisat si ce nu (exemplu: asigurare medicala, excursii, taxe de intrare la obiective turistice)
- Durata sejurului, datele exacte, ziua plecarii, locul plecarii (in cazul in care transportul este asigurat), tipul transportului, etc.

O alta recomandare este sa adaugati o poza ofertei, pentru a o face mai atragatoare.

Nu uitati ca la finalul ofertei sa introduceti numele persoanei de contact, o adresa de email si un numar de telefon.

Tags: , ,

Leave a Reply

Arhiva