A A
RSS

Concursuri pe Facebook

Tue, May 17, 2011

Bune de stiut

“La moda” pe siteul de socializare sunt concursurile ce ajuta la marirea si mentinerea comunitatii deja existente. Cele mai frecvente concursuri implica cererea de like-uri in schimbul posibilitatii de a castiga un premiu. Noi va oferim doua sugestii de concursuri pe care le puteti derula pe pagina de Facebook, cu avantajele si dezavantajele fiecaruia.

Like

Exemplul nr. 1: Posteaza o fotografie din vacanta pe wall-ul nostru si invita-ti prietenii sa-ti dea like. Fotografia care are cele mai multe like-uri in decurs de o saptamana castiga un weekend la Paris.

Avantajul acestui gen de concurs este ca utilizatorul care isi uploadeaza fotografia pe wall-ul paginii agentiei dvs. isi va invita prietenii sa ii dea “like” la poza. Pentru ca prietenii acestuia sa ii dea like la poza trebuie mai intai sa dea like la pagina agentiei si abia apoi au acces la poza amicului.
In acest fel, dvs. va mariti numarul de oameni ca va plac/numarul de likeuri.

Dezavantajul acestui gen de concurs este ca cei care dau like paginii sunt “presati” sa o faca, dau like la rugamintea prietenului si nu pentru ca apreciaza intr-adevar agentia si serviciile oferite de dvs.

Exemplul nr. 2: Scrie pe wall-ul nostru de ce vrei sa mergi la Paris si poti castiga un weekend pentru doua persoane. Cel mai convingator/frumos mesaj pleaca la Paris.

Avantajul este ca in felul acesta, fara a cere like-uri, antrenezi comunitatea deja existenta, o motivezi sa va placa in continuare si sa apeleze la serviciile agentiei dvs. si nu la alta atunci cand vrea sa plece in vacanta.

Dezavantajul este ca nu veti aduce multi oameni noi pe pagina.

Asteptam sa ne spuneti cand incepeti un concurs, ce varianta ati ales si cum va merge.

Tags: , , ,

Leave a Reply

Arhiva