A A
RSS

Ce scriem pe pagina de Facebook?

Mon, May 9, 2011

Bune de stiut

Dupa ce am creat pagina de Facebook, urmatorul pas este sa completam informatiile despre agentie. Pentru inceput trebuie sa mergem la butonul “Info” din partea stanga, iar apoi la “edit info”. Aici vom scrie anul in care a fost infiintata agentia, un scurt bio (sloganul agentiei si alte lucruri pe care le considerati importante) si linkul spre website.

info

La rubrica “Photos” incarcam cateva poze cu logo-ul agentiei, cu cateva destinatii turistice si, de ce nu, poze cu personalul agentiei – pot fi fotografii din timpul unor teambuilingduri, conferinte, sedinte, diverse evenimente.

Pe “Wall” puteti scrie statusuri simple sau insotite de fotografii, linkuri sau video-uri. Un status are o dimensiune maxima de 420 de caractere. Daca nu puteti scurta mesajul, dati “add as note” iar acesta va aparea la categoria “Notes”, pe care o regasiti tot in partea stanga, alaturi de “Info” si “Photos”.

wall

In ceea ce priveste statusurile va recomandam o adresare la persoana a doua plurat, cat mai colocviala. Mesajul transmis trebuie sa fie clar, simplu si nu foarte lung. Statisticile arata ca cele mai de succes mesaje sunt cele de tip Twitter (nr: un alt site de socializare despre care vom vorbi in curand) care nu depasesc mai mult de 140 de caractere.

Pentru a antrena utilizatorii folositi intrebarile “ce spuneti de aceasta destinatie?”, “cum vi se pare oferta?”, “ati mai fost in statiunea X? cum v-a placut?”, etc.

Daca accontul personal de Facebook, cu ajutorul caruia administrati pagina de companie, are prieteni, atunci le puteti trimite acestora o sugestie de a da “like” la pagina agentiei. Acest lucru se face de la butonul “suggest to friends” din partea dreapta.

suggest

Tags: , , ,

Leave a Reply

Arhiva