A A
RSS

Agentia dvs. are pagina de Facebook?

Mon, May 2, 2011

Bune de stiut

Ca sa o luam cu inceputul, pentru agentiile care nu folosesc Facebook, aceasta este o retea sociala gratuita ce permite utilizatorilor sa impartaseasca idei, imagini si filmulete cu prietenii virtuali. Pentru a va da seama de importanta ei, uitati cateva statistici: Facebook a atins in doar cativa ani 500 de milioane de utilizatori activi, dintre care 50% intra zilnic pe siteul de socializare si isi updateaza profilul. In total, ei petrec 700 de miliarde de minute pe luna pe Facebook.

Si la noi Facebook a avut o ascensiune rapida: 2,6 milioane de romani folosesc reteaua sociala, potrivit statisticilor din ianuarie 2011. Ei petrec aproximativ doua ore pe zi pe Facebook, iar 9 din 10 romani au declarat ca au vizitat cel putin o data o pagina de companie.

Exista doua tipuri de conturi de Facebook: contul pentru persoana fizica si fanpage-ul sau pagina pentru companie. Despre cel de-al doilea tip, util agentiei dvs. de turism, vom vorbi in continuare.

Dar mai intai: de ce este important ca o agentie de turism sa fie pe Facebook?

In primul rand, dezvoltarea unei prezente active pe Facebook va permite sa ajungeti relativ usor la sute de potentiali clienti.  Zilnic, puteti pune oferte, poze, filmulete, care vor fi vazute, apreciate si “date mai departe” de cei care va urmaresc catre alti utilizatori.

Pe Facebook puteti interactiona mult mai usor cu potentialii clienti si, mai mult, ei pot sa comunice unii cu altii, devenind in cele din urma avocati ai agentiei dvs.

Create a page

Acum ca v-am convins de utilitatea unui fan page pentru agentia dvs., iata pasii pentru a crea una:
1. Trebuie ca o persoana din agentie sa isi faca/ sa aiba un cont personal de Facebook si sa fie logat pe el.
2. Urmati linkul.
3. Selectati categoria in care va incadrati, sugestia noastra este sa alegeti Local Business.
4. Completati campurile si “get started”.

Acum puteti incepe sa editati campul “info” cu lucruri despre agentie, sa puneti linkul spre site-ul dvs, logo-ul agentiei la profile pictures (poza de profil) si sa incepeti sa scrieti pe wall (perete).

Asa cum vedeti, crearea unei pagini de Facebook este simpla, partea grea incepe dupa aceea. Nu va asteptati sa aveti instantaneu zeci de fani (oameni care sa dea “like” paginii dvs.), comunitatile pe Facebook se creeaza in timp. Trebuie sa aveti “putintica rabdare”. Noi vom reveni cu sfaturi despre cum sa aveti grija de fan page-ul creat.

Tags: , , , ,

Leave a Reply

Arhiva